Известие

Collapse
No announcement yet.

Жила на скоростите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Жила на скоростите

    Снощи имаше малко чорба по улиците преди да замръзне и имах работа навън и сутринта изненада включва само 1 и 2. Настрани не иска. поработи на място около 10 или 15 мин. и се оправи ама така не е гот. Вероятно тези жила са замръзнали. Проблема сигурно се решава с нови жила ама някой да сподели стъпките по свалянето и монтажа и тънкостите.

    Поздрави

    Намерих две теми ама вътре не се споменава нищо за жилата.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

  • #2
    има,има.... има и моя тема за жилата,и в темата на "лорда" са дискутирани жилата
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      Не мисля ,че замръзват,но все пак.В двигателния отсек са високо,има кора под мотора,за другия им край не се сещам сега дали има достъп до вода.При мен съм съгурен ,че е недостатъчно отделяне на съединителя,само не знам защо като стопли и отделя.По физика имам тройка.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Защото като стоплят помпите работят по добре и при мен е така
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

        Comment


        • #5
          Днеска мисля да я метна на подемника и да я поразровя малко под скоростния лост - ще има и снимки. Почти съм сигурен, че не е от страната на скоростите защото като замръзна първия път се зарових там и всичко беше напълно сухо и чистичко, нямаше и капка кал, сняг и т.н.
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
            Днеска мисля да я метна на подемника и да я поразровя малко под скоростния лост - ще има и снимки. Почти съм сигурен, че не е от страната на скоростите защото като замръзна първия път се зарових там и всичко беше напълно сухо и чистичко, нямаше и капка кал, сняг и т.н.
            И там няма да намериш ,щото е под бронята на жилото.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #7
              На практика скоростите влизат само лоста не се мести в ляво и дясно но след 10 мин. работа на място отпуска и си влиза супер лесно. Ако има тема моля дайте линк защото аз наистина не намерих.

              Поздрави
              алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
              алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

              Comment


              • #8
                Виж да не е проблема в самата лостова с-ма на кутията.Там където се закачват жилата.На 164-та от студа ми изчезна 5-та.Нещеше да включи колкото и да напъвам.След 3 часа стоене в подземен паркинг и плюсова температура се появи 5-та.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Да напиша развитието. Жилата са в перфектно състояние обаче пак ги смазах обаче смазах и механизма на кутията отгоре и О чудо днес и снощи имам скорости.

                  Поздрави
                  алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                  алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                  Comment


                  • #10
                    аз пък със сигурност мога да кажа че замръзват. при мен проблема е същия и нито смазване помага нито нищо, само темп над 0 град. Не оставяите колата на задна, че докато не размразне няма трагване напред, от опит знам. А също знам че жилата са две и са скъпички, едното е за лоста напред и назад, а другото е за наляво и надясно и точно то замръзва.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                      аз пък със сигурност мога да кажа че замръзват. при мен проблема е същия и нито смазване помага нито нищо, само темп над 0 град. Не оставяите колата на задна, че докато не размразне няма трагване напред, от опит знам. А също знам че жилата са две и са скъпички, едното е за лоста напред и назад, а другото е за наляво и надясно и точно то замръзва.
                      За да замръзне значи има или вода в него или смазката не е подходяща.Макар, че и грес да сложиш при -10 жилото ще се движи. Или изчисти жилото добре и го смажи с двигтелно масло или си виж и ти менанизма на ск. кутия.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        И при мен се случи подобно нещо.Преди 2 месеца сутринта рано при -10 градуса реших да тръгна и изненада, лоста с движи само напред и назад.След третото по-силно разклащане се чу храс.Пластмасовата стойка на лоста се беше счупила.Купих си я комплект с жилата от италианеца.Не изкаха да ми продадат само кутията.Сега си имам резервни жила.Този комплект е едно към едно от Ланчия Капа, както и много други части оказа се.Според мен не е измислен добре механизма задвижван от жилата на входа на скоростната кутия.Аз го смазах добре с грес и сега нямам проблем в студа, засега.Трябва само да намеря подходящ маншон за механизма защото стария е скъсан и греста няма скакво да с задържи.Пишете ако намерите решение за маншона.

                        Comment


                        • #13
                          Маншон от кожа.Друг вариант не виждам.Това е маншона който е върху кутията нали?Там ли смазвате и разглобявате ли нещо?
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Маншон от кожа.Друг вариант не виждам.Това е маншона който е върху кутията нали?Там ли смазвате и разглобявате ли нещо?
                            Не за този става въпрос,а за маншончето на самото жило, то се къса и влиза жодата директно в жилото и...т.н.

                            Comment


                            • #15
                              Здравейте,колеги ! Току-що се преборих и аз с движението на ляво-надясно на ск. лост. Първо трябва да се откачи жилото от ск. кутия за да се разбере дали проблема е в механизмите по нея или в жилото. Накрайника на жилото се вади от ябълката насила. Няма никакви шплентове или скоби,които да го държат за да не се откачи сам. Оказа се че лоста се движи идеално. Тогава се взема звезда 17 и се развива гайката,която държи лостчето,за което се закрепя жилото. След гайката има една шайба и едно механизъмче,което се сваля и с голяма отвертка а след това с щангичка се изважда лостчето. С навита на руло шкурка се почиства отворът от който е извадено лостчето, а след това и самото лостче. Капва му се масълце и в обратен ред се сглобява. Това се прави при свалено колело. Не става отгоре.
                              Last edited by bat_go6o; d.m.y г., 16:10.

                              Comment

                              Working...
                              X